Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Vůně dne s.r.o., IČO 22256873
Sídlo: Zbraslavská 12/11, Malá Chuchle, 159 00 Praha
Jednatel / majitel: Stanislav Stojaspal
E-mail: info@vunedne.cz | Tel.: +420 702 969 989
Web: www.vunedne.cz
(dále jen „Prodávající“, „My“)
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti při nákupu zboží (dále jen „Zboží“) v e-shopu www.vunedne.cz (dále jen „E-shop“).
1.2. Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“). Smlouva i Podmínky jsou v českém jazyce.
1.3. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit nebo doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění.
1.4. Smlouva je uzavírána na dálku přes E-shop bez současné fyzické přítomnosti stran.
1.5. Přednost má individuální dohoda uzavřená v průběhu objednávky před odchylnými ustanoveními Podmínek.
2. Definice
-
Cena – částka za Zboží.
-
Cena za dopravu – částka za doručení vč. balení.
-
Celková cena – Cena + Cena za dopravu.
-
DPH – daň z přidané hodnoty dle práva.
-
Faktura – daňový doklad na Celkovou cenu.
-
Objednávka – váš návrh na uzavření Smlouvy.
-
Uživatelský účet – účet s uloženými údaji a historií.
-
Zboží – produkty nabízené v E-shopu.
3. Obecná ustanovení a recenze
3.1. Nákup je možný pouze přes webové rozhraní E-shopu.
3.2. Údaje, které uvedete, musí být pravdivé a úplné; vycházíme z údajů v Objednávce.
3.3. Autenticitu recenzí ověřujeme propojením s konkrétní objednávkou (interně evidujeme ID objednávky).
4. Uzavření smlouvy (objednávka)
4.1. Smlouva se uzavírá v českém jazyce.
4.2. Náklady na komunikaci na dálku (internet) si hradíte sami; mimo Celkovou cenu neúčtujeme další poplatky.
4.3. Objednávka obsahuje: výběr Zboží („Do košíku“), způsob platby a doručení, Cenu / Cenu za dopravu / Celkovou cenu (doplní se automaticky) a fakturační a doručovací údaje.
4.4. Před odesláním můžete vše zkontrolovat a upravit; dokončíte stiskem „Objednat s povinností platby“ a souhlasem s Podmínkami.
4.5. Potvrzení objednávky zašleme e-mailem (souhrn + aktuální Podmínky). Potvrzením je Smlouva uzavřena.
4.6. Objednávku nemusíme potvrdit, např. při nedostupnosti Zboží nebo překročení limitu kusů; pošleme nový návrh.
4.7. Při zjevně chybné Ceně nejsme povinni Zboží dodat ani po potvrzení; zašleme nový návrh.
4.8. Uzavřením Smlouvy vzniká povinnost uhradit Celkovou cenu.
4.9. S Uživatelským účtem objednáváte pohodlněji (údaje si zkontrolujte).
4.10. Slevy/kupóny uplatníte v košíku.
5. Uživatelský účet
5.1. Registrací získáte přístup do Uživatelského účtu.
5.2. Uvádějte pravdivé údaje a aktualizujte je.
5.3. Přístupové údaje uchovávejte v tajnosti.
5.4. Účet je osobní; nesdílejte jej.
5.5. Účet můžeme zrušit (neaktivita > 12 měsíců / porušení povinností).
5.6. Nepřetržitá dostupnost není zaručena (údržba).
6. Cena, platby a výhrada vlastnického práva
6.1. Cena je uvedena u Zboží a v souhrnu Objednávky; v případě rozporu platí Cena v souhrnu Objednávky (totožná se Smlouvou). Zobrazujeme i Cenu za dopravu a podmínky dopravy zdarma.
6.2. Celková cena je včetně DPH a zákonných poplatků (je-li uplatnitelné).
6.3. Platba (po uzavření Smlouvy a před předáním):
-
bankovní převod (instrukce v potvrzení; splatnost 5 dní),
-
platební karta on-line (přes platební bránu),
-
platba přes platební bránu (dle podmínek poskytovatele).
6.4. Faktura bude elektronicky zaslána na váš e-mail a dostupná v účtu.
6.5. Vlastnické právo přechází až po zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.
7. Doručení, přechod nebezpečí škody
7.1. Doručujeme do 7 pracovních dní (obvyklá doba závisí na dostupnosti, způsobu doručení a platby). Možnosti:
-
Zásilkovna (výdejní místa / doručení na adresu),
-
Česká pošta,
-
PPL.
7.2. Doručujeme do ČR, Slovenska a EU. Předpokládaný termín sdělíme v potvrzení Objednávky.
7.3. Při převzetí zkontrolujte obal; poškození ihned řešte s dopravcem a informujte nás. Zjevně poškozenou zásilku nemusíte převzít.
7.4. Nepřevzetí bez zákonného důvodu není odstoupení; můžeme zásilku uskladnit (10 Kč/den) nebo odstoupitpro podstatné porušení. Náklady na opakované doručení hradíte dle platebních údajů (splatnost 14 dní).
7.5. Nebezpečí škody přechází při převzetí; pokud nepřevezmete, pak okamžikem, kdy jste převzít mohli.
7.6. Nebylo-li Zboží skladem a dojde k výpadku výroby nebo prodlení dodavatele, informujeme o nové době dostupnosti / nemožnosti dodat.
8. Práva z vadného plnění (reklamace)
8.1. Zboží je při převzetí bez vad a splňuje ujednané i obvyklé vlastnosti.
8.2. Reklamaci uplatníte e-mailem nebo poštou (kontakty viz záhlaví). Můžete použít vzorový formulář (Příloha č. 1). Zvolte požadovaný způsob vyřízení: oprava / výměna / sleva / odstoupení (splní-li zákonné podmínky).
8.3. Nevýznamná vada nezakládá právo odstoupit.
8.4. Opotřebení běžným užíváním vadou není.
8.5. Potvrzení o přijetí reklamace vystavíme; vyřízení do 30 dní, jinak možnost odstoupit nebo žádat slevu.
8.6. U oprávněné reklamace hradíme účelně vynaložené náklady (prokažte doklady). Při výměně vrátíte původní Zboží; náklady vrácení hradíme My.
8.7. Podnikatel vytkne vadu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od převzetí.
8.8. Spotřebitel může uplatnit práva z vady, která se projeví do 24 měsíců od převzetí.
9. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)
9.1. Spotřebitel může odstoupit do 14 dnů od převzetí (resp. poslední části / 1. dodávky u opakovaného plnění).
9.2. Odstoupení jakýmkoli prokazatelným způsobem (e-mail/pošta); možno použít vzor (Příloha č. 2).
9.3. Výjimky dle § 1837 OZ (mj. zboží v uzavřeném obalu po porušení z hygienických důvodů).
9.4. Zboží pošlete do 14 dnů od odstoupení; náklady vrácení nesete vy. Vracíme i Cenu za dopravu, max. ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu.
9.5. Peníze vrátíme do 14 dnů od účinnosti odstoupení, nejdříve po obdržení Zboží nebo prokázání odeslání.
9.6. Odpovídáte za snížení hodnoty Zboží nad rámec seznámení se s povahou a funkcí.
9.7. Hygienické upozornění: nelze vrátit zboží rozbalené z hygienického obalu nebo v přímém kontaktu s pokožkou(otevřené parfémy, kosmetika apod.), pokud to právo neumožňuje.
10. Mimosoudní řešení sporů, stížnosti
10.1. Nejsme vázáni kodexy chování dle § 1826 odst. 1 písm. e) OZ.
10.2. Stížnosti: info@vunedne.cz (o vyřízení informujeme e-mailem).
10.3. Mimosoudně: ČOI (www.coi.cz). Platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Kontaktní místo: Evropské spotřebitelské centrum ČR (www.evropskyspotrebitel.cz).
11. Závěrečná ustanovení
11.1. Při mezinárodním prvku se vztah řídí právem ČR; práva spotřebitele dle jeho domovského práva nejsou dotčena.
11.2. Korespondence probíhá elektronicky (na naše a vaše e-maily).
11.3. Smlouvu lze měnit písemnou dohodou. Podmínky můžeme měnit pro budoucí Smlouvy; u uživatelských účtů a pravidelných dodávek informujeme min. 14 dní předem.
11.4. Vyšší moc: za události mimo naši kontrolu neodpovídáme; trvá-li déle než 10 dní, mohou strany odstoupit.
11.5. Smlouvu vč. Podmínek archivujeme elektronicky; není veřejně přístupná. Aktuální Podmínky a shrnutí objednávky dostanete e-mailem – doporučujeme uložit.
11.6. Přílohy:
-
Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci
-
Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od Smlouvy
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)
1. Správce a kontakty
Vůně dne s.r.o., IČO 22256873
Sídlo: Zbraslavská 12/11, 159 00 Praha
Jednatel / majitel: Stanislav Stojaspal
Kontakt: info@vunedne.cz, +420 702 969 989
2. Jaké údaje zpracováváme
-
identifikační a kontaktní (jméno, adresa, e-mail, telefon),
-
údaje o objednávkách a platbách,
-
údaje z Uživatelského účtu,
-
cookies a technické údaje (IP, zařízení, logy).
3. Účely a právní základy
-
plnění smlouvy (objednávka, doručení, komunikace),
-
právní povinnost (účetnictví, daně),
-
oprávněný zájem (zabezpečení, prevence podvodů, základní analytika),
-
souhlas (newsletter, marketingové a analytické cookies).
4. Příjemci (zpracovatelé)
-
Zásilkovna, Česká pošta, PPL (doručení),
-
platební brána / banky,
-
Google Analytics, Meta/Facebook Pixel (analytika/marketing),
-
IT/hosting.
Se zpracovateli máme smlouvy o zpracování dle GDPR.
5. Doba uchování
-
po dobu trvání Smlouvy a zákonných lhůt (typicky 5 let u účetních dokladů),
-
u účtu do zrušení účtu,
-
u souhlasu do odvolání.
6. Newsletter a marketing
-
Newsletter zasíláme jen se souhlasem (přihlášením/checkboxem).
-
Souhlas lze kdykoliv odvolat (odhlašovací odkaz / info@vunedne.cz).
-
Marketingová personalizace probíhá jen při uděleném souhlasu s cookies.
7. Cookies
-
nezbytné (košík, přihlášení),
-
analytické (GA) – pouze se souhlasem,
-
marketingové (Meta Pixel) – pouze se souhlasem.
Při první návštěvě zobrazíme cookies lištu s volbou „Přijmout / Odmítnout / Nastavení“. Volby lze kdykoli změnit v patičce („Nastavení cookies“).
8. Vaše práva
Právo na přístup, opravu, výmaz, omezení, přenositelnost, námitku; stížnost u ÚOOÚ (www.uoou.cz). Žádosti: info@vunedne.cz.
9. Bezpečnost
Používáme technická a organizační opatření (šifrování, řízení přístupů, zálohy). Přístup mají jen pověřené osoby.
10. Změny zásad
Zásady můžeme aktualizovat; aktuální verze je vždy na www.vunedne.cz. Podstatné změny oznámíme vhodným způsobem (např. e-mailem uživatelům účtu).
